اجرای تئاتر محیطی «عاروسی دختر حسن آقا» در خانه خلاق و نوآوری زینو

تئاتر محیطی «عاروسی دختر حسن آقا» به منظور معرفی آداب و رسوم مردم شهر میراث جهانی یزد در خانه تاریخی حیرانی "خانه خلاق و نوآوری زینو" اجرا می شود.   به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ تئاتر محیطی «عاروسی دختر حسن آقا» علاوه بر بیان ساده‌ آداب و رسوم یزدی‌ها، چند ساعتی زندگی در خانه‌های آب و جارو شده و قدیمی یزد با بوی کاهگل در عرصه بافت تاریخی  و …
ادامه مطلب

آینده روشن صنایع خلاق در مصر!

خلاقیت مربوط به توانمندی، نوآوری و یافتن راه هایی برای بقا و شکوفایی است و همانطور که در این سند تعریف شده است اقتصاد خلاق در مورد استخراج ارزش اقتصادی از خلاقیت و میراث است.
ادامه مطلب

صنایع خلاق در استرالیا – شماره 1

تحقیقات نشان می دهد پیشتازترین شرکتهای استرالیا STEM را با مهارتهای تجاری، خلاق و ارتباطی کاملاً آمیخته و بر روی مهارت های سواد رسانه ای بسیار گسترده تر از آنچه در تعریف STEM از فناوری وجود دارد، پرداخته اند. مشاغل خلاق در حال تحول در اقتصاد استرالیا است و دولت باید بر تمرین و آموزش مهارت های فنی و غیر فنی به صورت همزمان توجه نماید تا بتواند از پایداری توسعه صنایع خلاق پشتیبانی نماید.
ادامه مطلب

آشنایی با انجمن هنرمندان زیورآلات ایران - پیجا

زیورآلات یکی از مهمترین رشته های صنایع دستی است که با ایجاد ارزش افزوده بالا در محصول، می تواند اشتغال زایی بالایی در میان سایر کسب و کارهای خلاق داشته باشد.
ادامه مطلب

برگزاری نُهمین سالانه هنر معاصر پِرسبوک با موضوعی جذاب؛ جنگل های هیرکانی

" خِناردوزی" ، اثر حمید فاتح در نهمین سالانه هنر معاصر پرسبوک . قبیله «خنار» یکی از قبایل بزرگ بخش مرکزی مازندران به ویژه سوادکوه است که ریشه‌های قومی و نژادی‌اش به قوم «الینای آریایی» می‌رسد. الینا قبیله‌ی معتبر و مهم «ویدی» است، که نام آن بارها در «ریگودا»، سروده‌های مقدس آریاییان عهد ودایی آمده است. قوم الینا همراه با سایر قبایل آریایی آن عهد، همچون بهاراته‌ها، شیواها، بهالاناها، مادها، پارس‌ها و... از باختر و مناطق شمالی هندوکش به سمت جنوب حرکت کرده و در مرکز و جنوب هندوکش اقامت گزیدند. این سرزمین امروزه نورستان نامیده می‌شود و در افغانستان واقع است.
ادامه مطلب

تجربیات موفق صنایع خلاق در آلمان

در حال حاضر، رهیافت‏‌های متفاوتی جهت حمایت از تجربیات موفق صنایع خلاق در آلمان به وجود آمده است. نخست آنکه، در برخی از شهرها و نواحی آلمان، به‌ ویژه در ایالت‌‏های فدرالی از ابتدا نوآوری‌های از پایین به بالا وجود داشته است. ایالت راین- وستفالن شمالی، نخستین ایالت آلمانی است که نوآوری‏‌ها در حوزه صنایع خلاق را ترویج داد و در سال ۱۹۹۲ نخستین گزارش خود را پیرامون این صنایع منتشر نمود.
ادامه مطلب

تجربیات موفق صنایع خلاق در کره جنوبی

برنامه عملیاتی اقتصاد خلاق در کره جنوبی یک چشم‌اندازی با عنوان «شناسایی عصر جدید مبتنی بر سعادتمندی برای مردم کره از طریق اقتصاد خلاق» به وجود آورده و در همین راستا، دولت کره جنوبی سه مجموعه هدف برای این کار تعریف کرده است
ادامه مطلب

افتتاح اولین شعبه خانه خلاق ایران در یزد

خانه تاریخی حیرانی به عنوان اولین شعبه خانه خلاق ایران، در تلاش است تا در توسعه کمی و کیفی بازار صنایع خلاق ایران نقشی اساسی ایفا نماید.از فعالیت های اصلی این مجموعه برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و توسعه کانال ها فروش در حوزه صنایع خلاق و صنایع فرهنگی می باشد.​​​​​​​
ادامه مطلب

تاثیر صنایع خلاق و صنایع فرهنگی در اقتصاد جهان ; آمار جهانی

صنعت، یکی از چرخ‌های مهم اقتصاد کشورهای جهان امروز را تشکیل می‌دهد و بدون صنایع گوناگون هیچ کشوری قادر به ادامه حیات خود نخواهد بود. در حالی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته پایه‌های اقتصاد خود را بر روی منابع طبیعی استوار کرده‌اند، برخی کشورهای پیشرفته توانسته‌اند افق‌های تازه‌ای را به روی انواع جدید صنعت باز کرده و ثروت ملی خود را به گونه ای چشمگیر افزایش دهند.
ادامه مطلب

اینفوگرافیک “صنایع خلاق و فرهنگی”

اینفوگرافیک صنایع خلاق و فرهنگی
ادامه مطلب

آخرین مطالب

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش