شتابدهنده ای متفاوت در بافت تاریخی یزد

اگر به یزد و بافت تاریخی آن سفر کرده باشید اولین چیزی که علاوه بر زیبایی خیره کننده آن نظر شما را جلب می کند تعداد زیاد کافه ها، هتل ها و خانه های بومگردی ای است که در آن تاسیس شده. و البته این جزوی از ماهیت مناطق توریستی است که با توجه به نیاز گردشگران شکل گرفته.

در این نوشته پیشنهاد متفاوتی برایتان دارم.

اگر قصد سفر به یزد دارید نشانی خانه تاریخی حیرانی را بپرسید و به آن سر بزنید.

 

* مطالعه این مطلب در ویرگول https://vrgl.ir/tlfGB

شتابدهنده خانه خلاق زینو

 

خانه ای قاجاری در قلب بافت تاریخی یزد که میزبان بلندترین بادگیر این بافت نیز هست. عمارتی چهار طرفه که با توجه به اقلیم یزد و بر اساس فصول مختلف سال طراحی شده.

و اما اتفاق متفاوتی که برای این عمارت زیبا افتاده در کاربری حال حاضر آن است. عمارت حیرانی تبدیل به شتابدهنده ای تخصصی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی شده و افراد، ایده ها و تیم های استارتاپی در آن مستقر شده اند.

 

رویداد صبح خلاق یزد

 

ایجاد فضای کاری مناسب، شبکه سازی و تیم سازی، خدمات مشاوره و منتورینگ و در نهایت کمک به جذب سرمایه از خدماتی است که تیم ها در عمارت حیرانی به آن دسترسی دارند.

 

 

شتابدهنده زینو که با نام تجاری "خانه خلاق زینو" در عمارت حیرانی فعالیت می کند در تلاش است تا علاوه بر حمایت از ایده ها و تیم های استارتاپی و شکل دهی به اکوسیستم خلاق یزد، ظرفیت های درآمدزایی و اشتغال زایی صنایع خلاق و فرهنگی را به آن بخش از جامعه و حاکمیت که تاکنون از آن آگاه نبوده اند به نمایش بگذارد.

 

 

 

https://zinocreativehouse.ir/

Instagram.com/zinocreativehouse

 

نوشته شده توسط 

سید مرتضی نقیبی

مطالعه این مطلب در ویرگول https://vrgl.ir/tlfGB

 

نوشته های اخیر​​​​​​​

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش