برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه

کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه در روز چهارشنبه 1/04/1401 به میزبانی خانه خلاق و نوآوری زینو و در محل عمارت تاریخی حیرانی برگزار می شود. مدرس این دوره مهناز وطن آرا هنرمند نقاشی روی پارچه است. علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند با مراجه به صفحه رویدادها در این رویداد آموزشی ثبت نام نمایند.   کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه
ادامه مطلب

حضور خانه خلاق و نوآوری زینو در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی یزد

در نمایشگاه فوق بیشترین تنوع در ارائه رشته هایی بومی، سنتی و هنرهای سنتی صنایع دستی همچون خراطی،نگارگری، صنایع چوب، بافته های داری، دست بافته های سنتی، کار بافی، دارایی بافی و تولیدات چرم دست دوز است. گلیم بافی، نازک کاری، ترکه بافی، زیورآلات سنتی، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، کپو بافی، گیوه بافی، چاقو سازی، معرق چرم، نساجی سنتی از دیگر رشته های هنرهای سنتی صنایع دستی شرکت کننده در نمایشگاه می باشد. 
ادامه مطلب

آینده روشن صنایع خلاق در مصر!

خلاقیت مربوط به توانمندی، نوآوری و یافتن راه هایی برای بقا و شکوفایی است و همانطور که در این سند تعریف شده است اقتصاد خلاق در مورد استخراج ارزش اقتصادی از خلاقیت و میراث است.
ادامه مطلب

صنایع خلاق در استرالیا – شماره 1

تحقیقات نشان می دهد پیشتازترین شرکتهای استرالیا STEM را با مهارتهای تجاری، خلاق و ارتباطی کاملاً آمیخته و بر روی مهارت های سواد رسانه ای بسیار گسترده تر از آنچه در تعریف STEM از فناوری وجود دارد، پرداخته اند. مشاغل خلاق در حال تحول در اقتصاد استرالیا است و دولت باید بر تمرین و آموزش مهارت های فنی و غیر فنی به صورت همزمان توجه نماید تا بتواند از پایداری توسعه صنایع خلاق پشتیبانی نماید.
ادامه مطلب

آشنایی با انجمن هنرمندان زیورآلات ایران - پیجا

زیورآلات یکی از مهمترین رشته های صنایع دستی است که با ایجاد ارزش افزوده بالا در محصول، می تواند اشتغال زایی بالایی در میان سایر کسب و کارهای خلاق داشته باشد.
ادامه مطلب

رونمایی از پوستر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی
ادامه مطلب

هنرمندان ایرانی، خالق سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

هم‌نشینی فجر سینما و صنایع‌دستی می‌تواند برای هر دو حوزه موثر باشد. از آقای فرهانی و‌ همکاران ایشان که در شرکت جهان کریستال این سیمرغ را با نهایت هنر و خلاقیت طراحی کردند نهایت تشکر را دارم و امیدواریم این مهم ارمغان خبرهای خوبی در آینده باشد.
ادامه مطلب

الهام از منبع بیکران هنرهای سنتی محلی شکل دهنده برند سوچن

مدیر عامل  شرکت صنایع خلاق هنر و فناوری مکران اکسون با اشاره به نقش چنین طرح‌های در اشتغال‌زایی افزود: علاوه بر این 250 نفر، نزدیک به 15 نفر در شرکت به صورت ثابت مشغول به کار هستند. استراتژی فروش شرکت نیز بر اساس دیجیتال مارکتینگ است و خوشبختانه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان به دلیل زیبای‌های خاصی که دارد مورد توجه ویژه علاقه‌مندان به این هنر قرار دارد.
ادامه مطلب

برگزاری نُهمین سالانه هنر معاصر پِرسبوک با موضوعی جذاب؛ جنگل های هیرکانی

" خِناردوزی" ، اثر حمید فاتح در نهمین سالانه هنر معاصر پرسبوک . قبیله «خنار» یکی از قبایل بزرگ بخش مرکزی مازندران به ویژه سوادکوه است که ریشه‌های قومی و نژادی‌اش به قوم «الینای آریایی» می‌رسد. الینا قبیله‌ی معتبر و مهم «ویدی» است، که نام آن بارها در «ریگودا»، سروده‌های مقدس آریاییان عهد ودایی آمده است. قوم الینا همراه با سایر قبایل آریایی آن عهد، همچون بهاراته‌ها، شیواها، بهالاناها، مادها، پارس‌ها و... از باختر و مناطق شمالی هندوکش به سمت جنوب حرکت کرده و در مرکز و جنوب هندوکش اقامت گزیدند. این سرزمین امروزه نورستان نامیده می‌شود و در افغانستان واقع است.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش