آینده روشن صنایع خلاق در مصر!

خلاقیت مربوط به توانمندی، نوآوری و یافتن راه هایی برای بقا و شکوفایی است و همانطور که در این سند تعریف شده است اقتصاد خلاق در مورد استخراج ارزش اقتصادی از خلاقیت و میراث است.
ادامه مطلب

صنایع خلاق در استرالیا – شماره 1

تحقیقات نشان می دهد پیشتازترین شرکتهای استرالیا STEM را با مهارتهای تجاری، خلاق و ارتباطی کاملاً آمیخته و بر روی مهارت های سواد رسانه ای بسیار گسترده تر از آنچه در تعریف STEM از فناوری وجود دارد، پرداخته اند. مشاغل خلاق در حال تحول در اقتصاد استرالیا است و دولت باید بر تمرین و آموزش مهارت های فنی و غیر فنی به صورت همزمان توجه نماید تا بتواند از پایداری توسعه صنایع خلاق پشتیبانی نماید.
ادامه مطلب

امیرحسین آل اسحاق: پیام یزد امید است!

امیرحسین آل اسحاق، مدیر کل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان: ÷پیام یزد امید است و اگر جشنواره ساباط یزد بتواند همین یک پلان امید را نشان دهد، به مأموریتش عمل کرده است.
ادامه مطلب

کارگاه دو روزه فیلم سازی فرزاد مؤتمن

کارگاه دو روزه فیلمسازی کارگردان، چگونه یک فیلم را تجسم می کند؟  مدرس: فرزاد مؤتمن
ادامه مطلب

خانه حیرانی میزبان جشنواره فیلم کوتاه ساباط

این جشنواره با هدف توجه به میراث جهانی و تاریخی کشور و شناساندن بناهای تاریخی، آیین های مذهبی، صنایع دستی، جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم کهن اجتماعی، همچنین معرفی مشاهیر و شخصیت های تاریخ ساز در دو بخش فیلم کوتاه داستانی و مستند در یزد برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب

تجربیات موفق صنایع خلاق در آلمان

در حال حاضر، رهیافت‏‌های متفاوتی جهت حمایت از تجربیات موفق صنایع خلاق در آلمان به وجود آمده است. نخست آنکه، در برخی از شهرها و نواحی آلمان، به‌ ویژه در ایالت‌‏های فدرالی از ابتدا نوآوری‌های از پایین به بالا وجود داشته است. ایالت راین- وستفالن شمالی، نخستین ایالت آلمانی است که نوآوری‏‌ها در حوزه صنایع خلاق را ترویج داد و در سال ۱۹۹۲ نخستین گزارش خود را پیرامون این صنایع منتشر نمود.
ادامه مطلب

تجربیات موفق صنایع خلاق در کره جنوبی

برنامه عملیاتی اقتصاد خلاق در کره جنوبی یک چشم‌اندازی با عنوان «شناسایی عصر جدید مبتنی بر سعادتمندی برای مردم کره از طریق اقتصاد خلاق» به وجود آورده و در همین راستا، دولت کره جنوبی سه مجموعه هدف برای این کار تعریف کرده است
ادامه مطلب

کارگاه ایده پردازی در انیمیشن با حضور بهرام عظیمی

کارگاه ایده پردازی در انیمیشن با حضور بهرام عظیمی
ادامه مطلب

افتتاح اولین شعبه خانه خلاق ایران در یزد

خانه تاریخی حیرانی به عنوان اولین شعبه خانه خلاق ایران، در تلاش است تا در توسعه کمی و کیفی بازار صنایع خلاق ایران نقشی اساسی ایفا نماید.از فعالیت های اصلی این مجموعه برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و توسعه کانال ها فروش در حوزه صنایع خلاق و صنایع فرهنگی می باشد.​​​​​​​
ادامه مطلب

اینک اسطوره ها، انیمیشن سازی در ایران

بدیهی است که دیالکتیک عناصر فرهنگی و عناصر صنعتی، می تواند از حوزه‌های مهم مطالعاتی علوم انسانی تلقی شود. در این میان اسطوره ها و افسانه های یک فرهنگ، در ایجاد قوام و تداوم عناصر فرهنگی، نقشی بنیادی ایفا می کنند.  بر این منوال آنچه مورد توجه باید باشد، غنا و ماندگاری صنعت انیمیشن در تناسب و اتصالی است که با دانش اسطوره شناسی در یک فرهنگ و جامعه خاص دارد.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش