خانه حیرانی میزبان جشنواره فیلم کوتاه ساباط

 

خانه حیرانی به عنوان اولین خانه خلاق ایران در ادامه فعالیت های خود در راستای حمایت از صنایع فرهنگی علاوه بر راه اندازی گالری های هنری در رشته های مختلف صنایع دستی و هنرهای تجسمی، میزبان جشنواره فیلم کوتاه ساباط که در دی ماه 1398 در یزد برگزار می شود، خواهد بود.

این جشنواره با هدف توجه به میراث جهانی و تاریخی کشور و شناساندن بناهای تاریخی، آیین های مذهبی، صنایع دستی، جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم کهن اجتماعی، همچنین معرفی مشاهیر و شخصیت های تاریخ ساز در دو بخش فیلم کوتاه داستانی و مستند در یزد برگزار خواهد شد.
گفتنی است طرح جشنواره ساباط برگرفته از فرهنگ و هنر معماری یزد بوده و قرار است به صورت سالانه به میزبانی شهر یزد برگزار شود.
از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد تعامل بین سینماگران استان یزد با سایر شهرها و زمینه سازی برای پیشرفت و ارتقای سطح فیلمسازی آنان خواهد بود. تمامی فیلمسازان از سراسر کشور می توانند برای آثار مرتبط با موضوع میراث جهانی، متقاضی حضور در این جشنواره باشند. بخش ویژه ای نیز برای فیلم هایی که در جغرافیای بافت تاریخی یزد به تصویر کشیده شده اند در این جشنواره ی ملی اندیشیده شده است.

 

شما می توانید رویدادهای مربوط به این جشنواره را در شبکه های اجتماعی خانه خلاق زینو به آدرس@zinocreativehouse دنبال نمایید.

 

خانه حیرانی در tripadvisor:

 

خانه حیرانی heyrani house
Heyrani house

 

 

در رابطه با این جشنواره بیشتر بخوانید:

کارگاه دو روزه فیلم سازی فرزاد مؤتمن; نخستین رویداد جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط

نوشته های اخیر​​​​​​​

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش